Hej svejs!

Ipod-jäveln funkar inte... eller det kanske var att ta i.. jag vet inte vad jag ska göra med den. Urjobbigt, jag går snart och dränker mig i badkaret!
Kristoffer lovade att han skulle komma och hjälpa sin stackars virriga syster i helgen, hoppas det löser sig!

Jessan ringde förut och sa att det var bowling på gång i helgen. Ska bli kul som fan, det var år och dar sen jag bowlade.
På tal om Jessan; hon ringde mig även igårkväll och påminde mig om att jag var tvungen att ta med mig hennes nyckel till stan, för hon ska lämna tillbaka dom idag. Jag sa "Jag ska leta efter den på direkten!", la på och gjorde nåt helt annat, såklart. Ibland undrar jag om jag överhuvudtaget har en hjärna?
Åkte till jobbet imorse utan att ha letat, och absolut utan att ha med mig nyckeln. Så det var bara att ta första bästa buss hem, och springa runt i panik och leta (både Jess och jag erkände lite senare över tele att vi båda varit livrädda över att jag inte skulle hitta nyckeln, för jag hade ingen aning om var jag hade den... hon känner mig bra den där människan, haha!)
Nu hittade jag den iaf, lucky me!

Vad blir det ikväll? Eller snarare, vad blir det inte ikväll?

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback