Mixed emotion...

Klev precis innanför dörrn, har spenderat kvällen i sällskap med Emma-vän och J. Det blev Häägen dasz, nötter och torkade aprikoser i en härlig blandning på nummer fyra.
Vi satt faktiskt inte framför tv:n heller, utan ute i köket och babblade oavbrutet, som det ska va, tycker jag.

Dagens fråga: hur ser ett par "säckiga men otroligt vackra ögon" ut?

.
Helgen då. Vad hände? Det gick så ofantligt fort.
Fredags: förfest hos Filip. Jessan, Micke, Filip, Per, Christoffer, David och jag.
Sen bjöd vi upp med bowling, då kom även Johnny och Carro.
Så kom ju ett problem, bowlingskorna. Halva outfiten försvinner ju när man tar av sig skorna. Jag fick tag i ett par 36:or, men dom var stora som hus, och vi hittade inga mindre, fast personalen sa att det fanns ända ner till 32.
Så delade vi in oss i lag: Per, Christoffer, Filip och jag i ett lag. Carro, Jess, Johnny, Micke och David i det andra.
Fan, jag hade glömt hur roligt det är att bowla, verkligen askul!

Det gick jättebra för mig i början, klart över förväntan, strikes och spärrar eller vad det heter. Men efter den första serien hände nåt, och så blev det klot efter klot ner i rännan, haha.
Som tur var ordnade det till sig lite på slutet och gick åt rätt håll iaf.
Hur som helst, vårt lag vann! (Jess hade en väldig otur... för mycket alkohol? Haha!)

Det blev en liten repa på NH (premiär! Högt över förväntan måste jag säga! Cider 33 spänn, hello spargrisen!) och en sväng på Platens.

Sov hos Filip, träffade Jessan när hon slutade jobba kl 13, då gick vi båda två i samma outfit som kvällen innan, haha.

Jag började jobba vid fyra, sen hem till Jess en sväng efter för min buss gick inte förens vid halv tolv.
Jävla bussåkande! Ibland blir jag så trött att jag spyr på det.

Igår kväll jobbade jag också. Var hemma vid halv tolv på natten.

Nu känner jag mig helt avdomnad och vet inte vad jag ska göra. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback