Albino.

Har fortfarande varken planterat några paprikor, eller tagit bild på mina nya shoes! Hittar inte kameran! Och på tal om att hitta eller inte hitta saker, hittade jag min mascara! Den låg och glömde sig i den stora väskan som jag släpar runt på mitt liv i varje helg... Yes!!

Karla drog med mig på promenad genom en kolsvart skog, i mulet småregnigt väder. Det var mysigt på sätt och vis, vädret till trots! Vi såg också en albino-hjort. Den såg jag för några kvällar sen också, den stod och glodde på mig när jag kom cyklande. Tyckte först det såg ut som en kossa, men det var det ju som tur var inte!

Ska jobba den helt otroligt jobbiga tiden 7-10 imorn.
På morgonen bara, alltså. Får åka buss cirkus lika länge som jag ska jobba. Tvekade först när Olivia ringde.. men så sa hon "Det skulle betyda jättemycket för oss!" och då kunde jag såklart inte säga nej.
Dessutom är det så jävla skönt att få gå hem efter tre timmar, mohaha!

Just nu är det enda jag kan koncentrera mig på... att mitt hår luktar brännässlor! Köpte nåt balsam på Body shop för tusen år sen, och idag har mitt andra balsam slut, så nu luktar det.. onda växter! Men ganska gott ändå på nåt skumt sätt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback