Vilken jävla kväll!

För mig spårade det ur redan på förfesten hos Emilie där jag tillbringade nån timme på olika mattor på golvet. Aldrig i hela mitt liv har jag blivit så onykter på så lite alkohol.

Piggnade dock till efter en spruta som Carro stack mig med, så det kan ha varit diabetesen som spökade också!
Vi var 10 tjejer och spelade paketspelet. Jag fick mitt eget paket, som jag ville ha så jag är så nöjd så nöjd! Jag hade köpt en kalender, en sån man drar av ett blad på varje dag ni vet? med pinup:or. Skitball!

Vi traskade till Platå och fortsatte kalaset. Där blev folk dåliga och dåligare till höger och vänster. Carro försvann till Magnolia, Jess höll på att somna och gick hem. Ronja och jag sprang runt och yrade och Emma kom och skrek;
"Jag har blivit spydd på!!!".

Träffade många gamla bekanta! Bland annat min gamla jobbarkompis Karin som är hemma från London och snart sticker till Oslo.

Efter några timmar var det bara jag och Emma kvar.
Vi gick ut och träffade Emmas blivande klasskompis på Hakepi, där vi även sprang in i Mallan som är hemma från Englandet. Vi ska träffas på söndag och prata lite, sa vi.

Min andra gamla jobbarkompis Calle gick jag in i också! Så kul, för verkligen alla är hemma liksom.

Somnade hemma hos Jess efter en konstig promenad hem.

Idag har vi bara legat och degat och myst hela dagen hos Jess. Underbart! Var så länge sen vi bara låg i en hög och pratade och skrattade som vi alltid gjorde förr. Emma, Jess och jag. Sen kom Carro och även lite senare även J. Bara Karla som saknades!

Ikväll var jag ute och gick med min nya bästis ipod:en. När jag kom hem hade jag tre missade samtal och ett sms där det stod: "Svara!".
Ringde till Linus och Nicklas svarade och så fick jag höra tidernas fight i telefonen.

Nu är det läggdags, jag är dödstrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback