Världens rörigaste msn-konversation!

Johanna har precis skickat dig en vibb.

 Emma har lagts till i konversationen.

Johanna säger:

mohihahaha

Emma säger:

rastlös?

Johanna säger:

hehe snarare øvetrøtt

Johanna säger:

bara flummar hær

Johanna säger:

sockerkick kanske

Johanna säger:

var ær den andra då?

Emma säger:

jaså? socker är gott..

Johanna säger:

frøken nilsson?

Johanna säger:

aa det ær gott

Johanna säger:

mums

Emma säger:

hon borde vara hos mig snart..

Emma säger:

vad har ni mumsat på då?

tårta?

Johanna säger:

hehe nej chojklad och smågott

Emma säger:

smågott

Johanna säger:

hehe smågodis

Johanna säger:

inte lika gott som hemma i sverige diok

Johanna säger:

men det duger

Johanna säger:

hehe

Ulla säger:

Hej mina damer!

Emma säger:

nej, det är det definitivt inte!

Emma säger:

Hej tanta!

Ulla säger:

Förlåt min frånvaro, har varit och hämtat makaroner!

Emma säger:

bara det?

Ulla säger:

HAHA!

Ulla säger:

Ja!

Ulla säger:

Vadå då?

Emma säger:

eh.. gott då!

Ulla säger:

Mumma!

Ulla säger:

Hur mår Carlsson idag då? Några kineser på jobbet?

Ulla säger:

Ho ho!

Ulla säger:

Sover ni?

Emma säger:

ja

Emma säger:

haha. nejdå. skriver med min nya klasskompis.

Emma säger:

kan understryka att jag aldrig börjat en konversation..

Ulla säger:

Haha!

Ulla säger:

Berätta!!!

Johanna säger:

hehe inga kineser idag du vet inte vart dom hållit hus senaste tiden

Johanna säger:

inget salg just nu vet du

Ulla säger:

Kineser kanske inte firar jul?!

Emma säger:

vad vi skriver om? nejdu

Emma säger:

jodå. men inte när vi gört..

Johanna säger:

Jag mår bra men har varit uppe sen halv sju ikorse så ør lite trøtt

Emma säger:

halv 7?? why?

Johanna säger:

vad nu hænger jag inte med konversTION MED VEM+

Emma säger:

hehe=)

Johanna säger:

VI VAR PÅ BANKEN ICH SKULLEFIXA depositum klo 8, var banken øppen då? Nej..så vfick stå i vænta en timme sen skulle jag øppna halv tio

Emma säger:

skoj..

Johanna säger:

kineeser firar væll jul eller?

Emma säger:

jo.. det tror jag..

Johanna säger:

hahha

Johanna säger:

førvsann tanta lr?

Emma säger:

säkert.. sitter väl o porrsurfar!

Emma säger:

som vanligt..

Johanna säger:

mohahahaha

Johanna säger:

det gør hon søkert

Emma säger:

djurporr

Johanna säger:

mohihashahshs''

Emma säger:

saknar dig J!

Ulla säger:

Fan vad ni snackar skit om mig hela tiden!!!!

Johanna säger:

u:s favorit ør (får)

Johanna säger:

får eller ær det get?

Johanna säger:

hahahsshs

Emma säger:

får

Johanna säger:

saknar er också

Ulla säger:

Där ser du!!!

Ulla säger:

Det är ett får!

Ulla säger:

Ingen get!

Johanna säger:

mina små (får)ar

Johanna säger:

førlåt dååååååååååååå

Ulla säger:

Haha!

Emma säger:

hehe

Johanna säger:

Ulla säger:

Emma ska jag komma in?

Emma säger:

om du vill!

Johanna säger:

vet ni vad jag høll på att gøra idag

Ulla säger:

Eller är du upptagen med *****!!!

Ulla säger:

Hahaha!

Johanna säger:

sælja en diamantring till 2950000 det dyraste vi har i btuiken

Emma säger:

hehe. han hette ju inte det! *****!

vad höll du på o göra, brittan?

Emma säger:

o-jävlar!

Johanna säger:

han skulle komma tillbaka

Johanna säger:

imorgon

Johanna säger:

kan ju inte sølja den vanligt måste ha væktare med

Emma säger:

du skojar?

Johanna säger:

beeeeer till gud før att han kommer imorgon

Johanna säger:

då har jag gjort historia hos juvelken

Emma säger:

är det 2 mille vi snackar om..?

Johanna säger:

nej 295 000

Johanna säger:

2,5 carat sten

Emma säger:

det är liiiite pengar det!

Johanna säger:

så håll en tumme flr mig imorgon ær ni snælla

Emma säger:

det ska jag göra. jag inget annat för mig ändå!

vem va han då?

Johanna säger:

en utlænning..

Johanna säger:

nu har hon førsvunnit igen

Johanna säger:

eller ær hon på væg till dig?

Emma säger:

kanske.. men så långt är det ju inte

Johanna säger:

hehe

Johanna säger:

 vettu

Ulla säger:

Emma bara så du vet så kommer jag nu!!

Emma säger:

haha!

Johanna säger:

hehe

Emma säger:

okej.. kom ann bara! om du törs!

Johanna säger:

åla snabby

Ulla säger:

Ska du skrämma mig eller vadå?!

Johanna säger:

eller ålar sig snuglar

Emma säger:

jag kanske kastar mitt julpyssel på dig!

Johanna säger:

kryper kanske

Emma säger:

snuglar?

Johanna säger:

mohahahahahahahaahhaa

Johanna säger:

sniglar menar jag

Ulla säger:

Julpyssel har då aldrig skrämt mig, inte ens flygande!

Johanna säger:

har inte tid att tæbka på hur jag stavar nær alla skriver till mig fattar n væll

Emma säger:

jag har inte lärt dom flyga än..

Emma säger:

nej.. men så har det alltid varit, brittus. vi är vana

Ulla säger:

Haha!

Ulla säger:

Fan vad jag älskar er.

Emma säger:

och vi tycker om varann med, eller hur J?

Ulla säger:

Men inte mig?!

Emma säger:

skoja bara! förlåt! mitt hjärta blöder.. FÖRLÅT!

Ulla säger:

Haha, jag vet att ni älskar mig, oroar mig inte över det.

Ulla säger:

Men nu går jag.

Johanna säger:

JOOOO Jag ælskar er!

Emma säger:

do it!

Johanna säger:

så mycket att jag (gråter)

Ulla säger:

Puss puss till Norge!

Ulla säger:

Och till Emma också då men vi ses ju snart.

Johanna säger:

pussselipusseli

Johanna säger:

vi træffas ju snart live

Emma säger:

känns bra!

Johanna säger:

frustrerad?

Emma säger:

mm..

Johanna säger:

sexually?

Johanna säger:

det ær jag

Emma säger:

över livet i allmänhet. och över sex i synnerhet!

Johanna säger:

hehe

Emma säger:

kanske skulle ta och titta porr

Emma säger:

nej fan. usch

Johanna säger:

haha ja varfør inte

Johanna säger:

go for iut

Ulla säger:

Fy fan för er!

Johanna säger:

ulla tar sækert med sig lite sjurporr om du ber henne snællt

Johanna säger:

mohihihaha

Emma säger:

hehe. nej tack.

men får inte du nåt av din prins ******?

Ulla säger:

Sitter och skriver att jag tittar på djurporr och så är ni inte bättre själva!

Johanna säger:

hahahah prins?

Emma säger:

ja=)

Johanna säger:

jo men det var mer æn en vecka sen nu

Johanna säger:

nær man væll har fått det så måste man ju ha det igen

Emma säger:

jo, det är ju så..

Johanna säger:

det har varit kåta veckan hos oss den hær veckan

Johanna säger:

så avreagerar oss på gulliver så længe

Emma säger:

jaså?

Emma säger:

haha! djurporr trots allt!

Johanna säger:

hahahahah

Emma säger:

ulla är här nu!

Johanna säger:

vad gør hon då?

Emma säger:

ulla?

Johanna säger:

vad ska ni gør?

Johanna säger:

¨vad ska ni prata om?

Johanna säger:

vad ska ni gøra ikvæll?

Emma säger:

vi ska prata skit om dig och prins ******

Johanna säger:

det gør ni rætt i

Johanna säger:

era (kamera)or

 Johannasäger:
(paraply)

Emma säger:

under my umbrella ella ella ella eyeyey

Johanna säger:

WHEN THE SUN SHINE WE SHINE TOGEHTHER SAID I'LL ALWAYS BE YOUR FREIND

Johanna säger:

NANANANAN

Emma säger:

Hörrö! vi pyser nu! Puss!

Johanna säger:

okej! ta hand omer!

Johanna säger:

pussis

Så går det till! Kan ni tänka er hur det låter när vi träffas live?!
Har precis kommit hem från Emma-vän där vi drack te, skrattade och apade oss i allmänhet.

Nu sitter jag här och mår illa (glömt tagit en spruta!).
Fryser nåt fruktansvärt (som Carro sa till mig idag när jag frös hela tiden: "Du är ju skitvarm! Du svettas ju!" vet inte om det var ett så bra tecken?!) och tvångmatar mig själv, trots illamåendet, med en apelsin för jag intalar mig att det kommer göra underverk för mitt immunförsvar.
Lär nog bli en ipren imorn innan jobbet!

Hoppas ni mår bra!
Puss&krambanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback