OMG!!!! + BH-KÄNSLAN.


Herregud!!!
Jag snubblade över den här ikväll. Dra mig baklänges vad jag lyssnade på den här när det begav sig -96. Hade den inspelad på VHS, och körde den om och om igen hela tiden. Vi var typ dom enda på gatan med kabel-tv (hette det så?) så vi brukade sitta hos oss hela ligan och glo.

På det där bandet hade jag för övrigt också en annan låt som jag inte kommer på vad den heter... Lite som med det där dilemmat om Liquido som jag höll på med i månader.
Den här låten jag tänker på nu, det är två killar tror jag och en tjej i bandet. Musikvideon utspelar sig bland annat på en kyrkogård. Måste försöka hitta kasetten och titta på det! 

Nu dricker jag te, käkar granatäpple (måste va världens snyggaste frukt!) och skriver med Emma på msn.
 

Ulla säger:

Ska jag gå dit i bh menar du?

Emma säger:

jajjemen!

Emma säger:

nej..

Emma säger:

men feelingen. känslan va!

Ulla säger:

Bh-känslan!

Emma säger:

jepp

Emma säger:

det är den jag snackat om hela tiden

Emma säger:

den är underbar.

Emma säger:

och har en förmåga att komma fram efter en flarra vin

Ulla säger:

Haha!

Ulla säger:

I need the bh-feeling!

Emma säger:

and I know the way to get it

Ulla säger:

Nu har vi namn på den också, strålande tider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback