Lägg er ner.

Fredrica och jag håller på att plocka ner hyllor. Högst upp sitter det lappar där det står "Butiken lägger ner". Vi tar bort första plankan och då står det bara: "lägger ner".

"Nu: lägger ner!" säger jag. "Eller! Lägg er ner!"

Jag blir alltid väldigt lättroad framåt eftermiddagen, tycker Fredrica. "Du blir så fnissig!" brukar hon säga.
Det är lätt att ha roligt med roliga människor tycker jag.


Ikväll har jag varit hos Emma, där även Linda och Niclas var (hela vägen från Göteborg!). Dunderkul att se dom och när dom åkt hann Emma och jag avverka tusen saker.
Fick direkt tillbaka Oslo-känslan. När J, Linda och jag låg i sängen och skulle sova och dom hittade på dumma sånger om mig och mobbades.Det dracks vin och gjordes pressgurka och jag ramlade framåt och slog huvudet i golvet när Linda och jag hittade på en dans med stor målmedvetenhet.
 Skrattade så tårarna sprutade varje kväll. Sommaren -07, känns som en evighet sen.

Imorn blir det Store fast inte hela dan... måste köpa mina sista julklappar också. OCH! Träffa Liza! Hurra för det.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback