Jobb, Agnes, Karlas café och pappas tröja gör comeback.

Store 10-18.


Gick över Lilla toget mot Tannefors och fick se (eller först höra!) Agnes. Ni vet Idol-Agnes. Hon stod på en scen och sjöng och publiken var stendöd. Stackars! Skittråkig såg hon tyvärr ut också, myströja typ. Men väldigt söt.

I rondellen precis efter Drottningbron fick jag syn på en väldigt fin ljusinstallation! Den kommer verkligen inte till sin rätt på bild, kan jag lugnt säga!

Väl i Tannefors spanade jag in Karlas nya jobb. Fick lussebulle, muffins, räkmacka, te och dricka (åt dock inte allt samtidigt, haha!)

På vägen hem stannade vi till hos Sophie på OK och jag köpte trisslotter... ingen storvinst tyvärr. Ingen vinst alls faktiskt!

Dagens kläder då?
Har haft på mig en tröja jag aldrig har på mig. Lyle&Scott, lite ljus-mint-grön. Egentligen inte alls min stil, men jag älskar färgen (som jag tyvärr inte tror klär mig särskilt bra, men det struntar jag i!). Hade en svart likadan en gång i tiden, men den befinner sig nog nånstans i Afrika nu.
Men anledningen till att jag skriver om det här nu, titta:


Jag, idag på Store.

Storebror och mor, kanske 1983?
Kolla tröjan! Som jag för övrigt vet var pappas, för jag har sett den på flera kort.

Imorn blir det utgång. Blev så jävla taggad av Idol (hörde ni!! Bon Jovi:s "It's my life" som jag skrev om igår!) skickade sms till halva bekantskapskretsen och peppade. Pratade med Jess och hörde Micke skrika "TURKIET!!!" i bakgrunden.
Han är väl sur för jag sa att han kunde va med på tjejkvällen nu i veckan, mohahaha!

Puss&love till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback