Jag vet min plats..... på golvet!

Lördagskvällen bjöd på lite för mycket alkohol och ett par dansmoves innan jag rev av mig tröjan på dansgolvet på Platå (dock inte så illa som det låter, för jag hade en klänning över!).
Platå var ungefär som det brukar va, inget vidare. Men Carro, Emma, Emilie och jag hade trevligt trevligt trevligt och lyckades köpa två glas vin för 60 spänn! Bra deal där!

Av nån anledning så promenerade jag hem, Emma tog taxi och råkade säga fel adress två gånger. Först Barnhemsgatan, sen Östgötagatan. Och det var ju såklart inte dit hon skulle, och det insåg hon ju själv också, men då tyckte hon det var så pinsamt att hon åkte till Östgötagatan och gick därifrån. Haha.

När hon ramlade in var jag redan på plats, och hade väckt Jess och börjat yra om allt mellan himmel och jord.

Carro ringde och väckte mig sen, för vi skulle jobba och jag har ju som sagt ingen mobil som funkar.
Upp, med kisanade ögon och håret på ända.

Carro fick höra
"Shit! Oj. Jag mår lite illa alltså!" "Fan vad yr jag känner mig!"
ett par gånger men sen lossnade det och vi körde på som vanligt.
Det börjar bli tomt på hyllorna nu, skynda om ni vill köpa nåt.


Efter jobbet missade jag bussen hem, för jag hittade inte busskortet (som jag glömt hemma, bra där Ulrika Nilsson!) som jag letade som en tok efter sittandes på gatan utanför McDonalds där Carro stod i kö i tjugo år.
Så det blev en tur till Carro och Johnny. Hur mysigt som helst. Ken var där också. Vi tittade på nån slags extrem boxning och diskuterade utstående öron, Oslo och halvnakna män. 
Jag låg i en hög på golvet i vanlig ordning. Golvet + Ulla = sant.

Har ni sett förresten? Vilket långt hår jag har fått?! Såhär långt har jag inte haft sen i november 2006!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback