Ett par minuters gåshud.



Den gamla versionen är ju typ 30 miljarder bättre, men den hittade jag inte nu av nån konstig anledning.
Jag blir känner mig alltid så tacksam när jag hör den här låten... jag vill förändra världen efter varje gång.

Idag har jag som sagt klarat av ett födelsedagskalas också. Mina släktingar är bäst på hels planeten. Och så roliga. Skrattar så jag får ont i magen varje gång vi träffas. Idag var det mest åt min moster som springer runt över halva samhället och häller salt på mödarsniglar. Och nån leksaksfågel som ett kid flög med utanför fönstret där vi satt.

Nu har farmor, pappa, Kristoffer och jag spelat julklappsspelet. Jag blev sjukt nöjd!! Vann inget på min trisslott, men är lika glad för det.

Farmor är så rolig alltså. Inte så finkänslig.
"Du var så smal sist jag såg dig Ulrika! Nu ser du ut att ha ätit upp dig!"
Haha! Tur att hon säger det till mig som inte tar åt mig!

Vi har käkat så min mage står i fyra hörn (farmor har nog rätt!) och legat utslängda i soffan och kollat på Kalle Anka (som farmor såklart tyckte var jättefjantigt!).

Det roligaste tycker jag är när farmor kommer och så säger hon alltid "Min lilla pojke!" till pappa. Som är typ längst på gatan liksom.

Nu blev det väldigt osammanhängande här ser jag!

Det blir en liten snabbvisit hos Emma nu och sen en sväng till min morbror. Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback