Tack.



             

    

Bilder från igårkväll. Tack mina fina vänner för ett mycket trevligt, galet och sensationellt (Johan - jag väntar fortfarande på inbjudan!) äventyr!

Lördag nu... and I'm still at home. Och lär så förbli eftersom jag lånat bort mitt busskort till Kristoffer.

Det känns ensamare än någonsin och ingen är i närheten. Borta i Rimforsa, Oslo, Stockholm och gud vet var. Det känns som jag är onykter på ensamheten och den är inte alls lika härlig som fyllan var igår.
Det kliar i mina fingrar och rycker i dansfoten och mitt hår är sådär lockligt som det bara blir om jag är ute i regnet och inte borstar det efter.

Jag skulle kunna läsa en bok (fick en Per Hagman av Liza, men den tänkte jag dra imorn), se en film eller promenera. Palla äpplen eller käka knäckebröd. Men jag känner mig totalt omotiverad och varken mina luftvägar eller tankebanor fungerar som dom ska.

Säg mig.
När blev vi 22? Vi var ju 12 nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback