Swing your heartache.



Oh, my lord. Vilken helg jag har haft.

Fylleslag igårkväll, fast jag inte skulle eftersom jag började jobba 7 imorse.
Carro, Jess, Jesper, Johan, Linus, Emil och jag satt och lyssnade på mr Winnerbäck på fel sida av Stångån och jag blev bara mer och mer frustrerad för att vi inte hade några tickets.
Väldigt mysigt och kul hade vi dock.

Så mellanlandade vi på Magnolia en sväng där vi träffade Emma och Sara med herrskap. Vi ramlade vidare in på BK där Carro trots alla mina (ganska mesigt svaga) protester köpte en Lynchberg som jag pimplade i mig och blev fullare än fullast. Efter lite rockande stod vi alla tre (Carro, Jess, jag) och grät vid baren av olika anledningar.
Jag vek av ganska snart, pga av att jag skulle upp och jobba.

Så upp. Mobilen ringde (hela mitt ass började vibrera för jag hade visst somnat på luren) 06.15 och då gick jag först som en zoombie till Store och åt tomatsoppa som jag hade där (Jess äter aldrig frukost hemma och jag hade glömt köpa nån).
Därefter vidare till Stolplyckan och så röjde jag till kl 13. Gick ner och gjorde stan osäker med Jess och vi bjöd upp med Ben and Jerry's på Karamello.
Hon åt nån bananhistoria som verkligen smakade banan och jag åt min älskade Cookie Dough. 

Det blev en tur på Buketten där jag började agera florist och spottade ur mig förslag till Jess som skulle handla ("MEKADOPINNAR! Kolla!! Gula, dom liksom lyfter det gula i orkidén!! Och titta här! Rosa blad! Precis samma färg som på blomman! Kolla här! Vilken fin kruka! Och den! Nej, det är inga liljor, det är en calla!"... osv osv).

Kristoffer plockade upp oss och vi körde hem Jessan och Kitty.
Han och jag tog en tur inne på Mio där han shoppade en lampa och en vas för 2600 spänn. Vi träffade även på Niclas och Sandra på samma ställe och det var så kul att se Sandra. Hon ska tydligen flytta till Kalix och börja på nån artistutbildning. Kul! "Jag tänkte på dig häromdagen!" sa hon och så träffades vi idag, sjukt!

Nu kokas det kräftor här hemma så det sjunger om det! Luktar så jävla nice. Och jag är galet sugen på rabarbersaft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback