Mycket intelligent konversation på msn, Johanna (Fy?) och Ulla.

Ulla säger:

Du din jävel!

fy säger:

haha vadå?

Ulla säger:

Du svarar ju aldrig på facebook!!

fy säger:

du din jævle

Du din jævle?

fy säger:

haha ne jag kommer svara om några dagar

fy säger:

då førstår duy varfør

Ulla säger:

Nej!

Ulla säger:

Nu!!!!

Ulla säger:

Jag blir ledsen annars!

fy säger:

haha joo

fy säger:

nej inte nu

Ulla säger:

JOO.

Ulla säger:

Nu.

fy säger:

du får vænta n¨gra dagar

Ulla säger:

NEJ!

fy säger:

du kommer førstå varfør sen

Ulla säger:

Du kan skriva om några dagar också, det går jag lovar!

fy säger:

nu hør du på vad jag sæger din lilla (snigel)

Ulla säger:

Jobbiga unge! Måste du va så bak och fram?!

fy säger:

hahaha bak och fram

fy säger:

ja jag ær nog lite bak och fram

fy säger:

eller fram och tilllbaka

fy säger:

precis som dig

fy säger:

två babianer i ett nøtskal

Ulla säger:

HAHA, what?!

fy säger:

hahaa jag vet inte

Ulla säger:

Det räcker om du skriver en mening.. ett ord om det är så.

Ulla säger:

Sen ska jag sluta tjata, promise!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback