Kras.

Gick mina planer i idag. Det blir inget pluggande i höst. Snubben jag pratade med (hur skön som helst var han) tyckte jag skulle börja direkt typ på nån högskola och inte läsa matte b först (för man behöver tydligen inte det till allt).
Jag tänkte läsa upp lite handelsämnen också, men det  var typ smockat med folk i alla kurser. Låter lite weird tycker jag, såhär mycket folk var det inte när jag gick i skolan här.

Så vad gör jag nu? Ingen aning. Åkte till Lilian efter också, så kul att se henne!
"Kan du jobba?!" var det första hon frågade när jag klev in.

Stolplyckan, Store, Lilian. Jag har ju lite att hållas med om vi säger så, men som jag skrev igår, vore nice med lite rutiner.
Äh, det ordnar sig!

Nu ska jag läsa... bara 30 sidor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback