Idag.

1. Började dagen med att städa. Nu vågar jag knappt röra mig här inne för det är så fint.

2. Jag fick för mig att jag skulle "göra om" min spegel. Så det gjorde jag. Det krävdes två timmar och en jävla massa tålamod. Men det är förbannat roligt samtidigt, hörnen är så sjukt svåra att få till, men se, det gick ju!
Före 

Efter
     

3. Bjöd upp med min första promenix efter halsfluss:andet. Var ute och spatserade i en och en halv timme. Hade tänkt börja med en liten tur runt kvarteret, men vädret var helt amazing så jag traskade på. Träffade både Anna-Carin, pappa & Susanne och en hel del andra kändisar.
Avslutade med ett varv runt golfbanan.

Det här är det 13:e hålet, som först för många år sen var med på banan, sen byggde dom om och hade inte med det. Och så skulle det va med igen, för X antal år sen. Då ställde ÅGK till med värsta invigningstävlingen. Det skulle ju såklart va med några juniorer också, bland alla "proffs". Pappas kompis var typ ordförande i Tävlingskommitén och han tjatade på mig att jag skulle va med. (Lagom intresserad liksom.) Så jag ställde upp.
Och alla började på olika hål, och vi började på det här, som var det "nya" hålet. Och jag var första tjejen som slog ut på tee! Coolt va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback