28/8 2008.

This is how we work!

Carro och jag gjorde vindruve-gubbar på Store idag. Skrattade ihjäl mig, typ.
Hon gjorde först Johnny (största längst till vänster, och sen mig (fick tom med smilegropen på vänster kind, haha!), femte från vänster och Jessan, längst till höger).
Jag gjorde typ resterande på bilden, bland andra en halvt flintskallig Göran Persson och en Turtles!


Träffade Liza efter jobbet.

Titta vilka fina presenter jag fick! Jelly bellys, åh vad glad jag blev!! Hon trodde inte hon tyckte om dom, men blev nästan lika frälst som jag när hon smakat! Och ett par dundersnygga örhängen från Guess!
Tack så hjärtligt!
Liz åker tillbaka till Umeå på lördag.. jag vill inte ens tänka på det, saknar henne redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback