Hoppla!

Klockan är 10.02 och jag har absolut ingenting att göra! Värsta dundervädret ute, vaknade imorse kl halv sju och var pigg. Övertalade dock mig själv att sova lite till, eftersom jag inte hade nåt speciellt att sysselsätta mig med.

Pappa och Sus har övergett mig och åkt på semester... nånstans i Tyskland tror jag det var. Det känns lite konstigt men för första gången i mitt liv är jag glad att jag är hemma istället.

På lördag drar vi. Overkligt. Jossan är tydligen också i Oslo, tjoho! Vilken underbar vår det kommer bli! Hela jävla världen verkar va i Oslo.
Vi åker bil upp. Pappa, Janne (J's pappa), J och jag. Kommer nog bli en minnesvärd resa, eftersom jag planerar att va bakfull.
Jag: "Jag ska nog gå ut på fredag!"
Pappa: "Men är det så smart? Då kommer du ju sova hela vägen... och vi måste ju prata!"
Jag: "Men jag måste!! Kommer ju inte träffa folket på skitlänge sen."
Ärligt talat så är det kanske inte mitt smartaste påhitt. Men jag kan liksom inte låta bli. Nu har jag lovat Monica att jobba på fredag också. Till ett, sen blir det buss hem och packa in allt jox, och sen tillbaka till stan och sen ber jag till gud att dom andra förbarmar sig över mig och hämtar mig i stan på lördag typ kl sju på morgonen.

Nu ska jag tvätta... har nog lite att göra iaf... haha!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback