Hej babes!

Idag mår jag skitmycket bättre! Underbart. Kan bero på Carros dunderkur som jag fick ta del av igårkväll.
Hon drog med mig till toan (nån timme innan hade vi världens problem, för handtaget till toan ramlade in på fel sida av dörren, så den gick inte att öppna... men det löste sig iaf till slut!) och började smeta tigerbalsam i hela min näsa, och runtomkring den.
"Lita på mig! Lita på mig!" sa hon och jag kände mig lite tveksam och det syntes nog på mig. Carro blev helt manisk och det var som att hon skrattade "häx-skratt" från nån Disney-film och bara dränkte mig i tigerbalsam.
Det började svida som fan och stack i hela fejset, men det luktar ju så sjukt gott, som Jenka!

När jag haft det där joxet på och i näsan i typ 20 min (var på väg att ta bort det flera ggr, men då skrek Carro och J rakt ut) torkade jag bort det, slöt mig en gång och så kände jag mig pånyttfödd.
Var köper man tigerbalsam? Apoteket? Måste köpa alltså, världens bästa!

Nu kom pappa hem, han ska tydligen och spela golf. Jag visste inte ens att dom har öppnat banan!

Ikväll då?
Friday liksom - Platens? Möjligt är det absolut. Ringde till Jess: "Ta med kläder!!".

Liza skulle ringa sen också, hon är hemma från Teneriffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback