2 år sen idag!

Idag är det exakt två år sen Carro och jag åkte till Mallorca, började barskolan och hade jag hade den roligaste sommaren i hela mitt liv. Detta tänkte jag fira med lite kort från den där sommaren, 2006.

image297
Sista kvällen på barskolan. Jag, Hvass och Jonte ställer upp i nån slags "dricka fortast"-tävling. Behöver jag skriva att jag inte kommer ihåg om vi vann?!

Utsikten från vår kära balkong. Bargatan, sling-shoten. Man såg även den här gatan extremt bra när man stod och duschade i vårt badrum... fantastiskt.

Cissi, Omi, Carro och Kine käkar tacos.

Några drinkar lyckades vi iaf bland till!

Darling!

Helt normalt i vår lägenhet. Kaos 24/7. Här var det stopp i avloppet och vi fick köpa nåt olagligt gift och hälla i. Sen började det fräsa som fan och ryka i några minuter, sen funkade det som det skulle igen!

Vissa av oss jobbade.....

... andra inte!

Cissi, Emma, jag och Jossan utanför Casa.

Normalt Mallorca-beteende.

Cecilia och jag har race och tyvärr så vinner hon.

Kramkalas Cissis och min sista kväll.



Hade det funnits skolkataloger på barskolan hade det här varit min klass. Fantastiska människor allihopa!

Andre, Slobban, jag och Joss.

Jossan och Jacky.

På barskolan.

La bodega. Standard typ 1-2 ggr/vecka.

Jag erkänner! Var där max en kvart om dagen, fy fan vad tråkigt det är att sola!

Sista dagen. Omi försöker hälla ketchup i mitt hår. Arild, Kine och Cissi.

Det känns så nära fast ändå så långt borta.. Babes, saknar er alla nåt fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: kine

hvilke minner:( sukk..savner

2008-05-06 @ 14:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback