Spöken (kaos) i garderoben!

Håller på och städer/rensar garderoben. Grejer överallt.
Pappa hade gjort plats åt mig i fem lådor i en byrå, han trodde inte jag skulle få plats med allt i garderoben. Och pappa är klok, för jag fick inte plats. Det är smockfullt redan, och jag har inte fått in nåt av allt jag tvättat än.

Slängt tusen grejer. OCH SKOR! Djup separationsångest. 8 par rök, inte kul. Men så är det. Pappa säger att jag inte får ha så mycket skor utslängda över hela huset, han blir galen...

När jag ska flytta hemifrån "på riktigt" kommer jag bara ha ett krav: en walk-in-closet. Skulle döda för en just nu, eller egentligen varje dag.

Snart blir det en vända bort till Karla... vi ska fortsätta kolla på Kyle XY. Mums! ;)

Kommentarer
Postat av: Tråkiga Terje

Jag vill också hem nu, leka med dig o Karla som på den gamla goda tiden:-)

2007-09-05 @ 07:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback