Onödigt vetande för nån intresserad.

Fick precis ett infall!
Åh vad jag vill läsa "Tordyveln flyger i skymingen" av Maria Gripe!  Nu nu nu nu!

Vår klassföreståndare i mellanstadiet läste den för oss och jag kommer ihåg att jag läste den en gång efter också men nu kan jag inte komma ihåg hur den slutar!! Och den var ju så bra... eller?!
Lite flummig sådär och jävligt spännande... Måste gå till bokhandeln imorn och införskaffa!

Jag kom precis hem från Karla. Eller rättare sagt från Karlas föräldrar. Gerda, Karla och jag har kollat på Idol (obilgatoriskt) och "The Holiday", som var mycket bra, bättre än vad jag hade trott (vilket måste betyda att jag är full av fördomar).

Det kommer några gubbar och ska sätta in en ny toalett här hemma imorn. Vi har tydligen en special-toalett för man var visst tvungen att specialbeställa den. Konstigt. Beror tydligen på att den sitter på väggen, medans "normala" toaletter sitter fast i golvet... Nog om toaletter!

Kom på en till sak som ska bytas.. Vår garagedörr. Pappas sambo råkade köra in i garagedörren så hela garaget är snett, haha.

Detta ska jag uppehålla mig med imorn:
Ta hand om "byta-toa-gubbarna" när dom kommer. Bjuder man såna på kaffe eller?!
Raka spåret till farmor för lunch. Min bror skulle behaga komma han med, trevligt.
Förhoppningsvis blir det en tur till stan med Karla på kvällen, vi ska hämta Gerda som ska ut och svira i Norrköping.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Är inte trött fast jag borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback