Kanondag!

Åkte till min kära farmor kl 13(på vägen blev det ett snabbstopp på banken där min bror gjorde sin första arbetsdag. Och tro mig, bra att ha en bror på banken!) och käkade. PRESSGURKA! Skulle jag få ta med mig en sak att äta till en öde ö skulle det bli pressgurka!
Farmor var pigg och glad och vi gick igenom hur mycket och helst och skrattade och hade allmänt trevligt.
Jag hjälpte henne att koppla in en telefon som hon fick av mig, hon blev så glad att hon nästan började gråta.

Direkt efter farmor åkte jag till Karla! Vi har hängt hela dagen och haft hur kul som helst. Hon är verkligen som en syster... vi åkte och hämtade Karlas mamma Gerda och åkte och handlade, och jag pratade med både Camilla och Nettan (som skulle ut och orientera! Jag sa att om hon inte var hemma om två dagar så gå vi skallkedja!). Grannar är det bästa som finns!
Karla lagade mat åt mig också, världens godaste pasta och vi kollade på "Hata Göteborg" (mycket bra) och Kyle XY, som hon har kärat ner sig i. Nu har jag också gjort det, haha.

Hela min säng är full med kläder som jag inte vet vart jag ska göra av. Har sorterat all tvätt i en massa påsar och ändå är det ett berg kvar... och det går inte in i garderoben! Vad göra?!

Mitt över min näsa, på näsbenet eller vad man ska säga... gör det lite ont. Spänner liksom, haha. Bussjävel.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback