ÄNTLIGEN!

ÄNTLIGEN!

SATC blir ju film som bekant. Första bilderna ute nu. Kolla vilken underbar klänning! Åh vad jag längtar, ska köa utanför i tält om det så behövs när dom släpper biljetterna!
Sen kommer ju nästa fråga... tänk om filmen bara förstör?.... NEJ! Det kan den inte göra. Längtar ihjäl mig.

Medan jag längtar har jag idag varit och ätit hos farmor (toa-gubbarna kom aldrig, dom kommer imorn) där jag och min bror blev bjudna på pannbiff (sjukt gott... och pressgurka!!!) och farmor hade bakat bullar.
Kristoffer var med i Klippet idag, bra bild! Och farmor var stoltast i världen såklart.
Jag hjälpte henne att bära upp stolar till vinden när K åkt tillbaka till jobbet. Jag sa att jag kunde gå själv, för det är 6 trappor och hon är ju inte purfärsk direkt, men hon skulle med upp, och bar bordet.
Så rolig, och när vi gick ner igen sa hon: "Akta så du inte ramlar!" fast det egentligen var 700 gånger större risk att hon skulle ramla.

Blir en trip till Linköping ikväll som jag skrev igår. Karla ringde nyss.
"Jag har bränt en skiva! Det är inte bara dunkadunka och din karl är med!"
"Justin!"
Ser fram emot den hur bilturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback