Snott från J, med mina svar såklart!

-Ditt fullständiga namn? Ulrika Eva Agneta Nilsson
-Hårfärg? Nyfärgat: mörkt. Ej nyfärgat: nån blekare och fulare variant av samma färg.
-Ögonfärg? Gröna med en touch av brunt.
-Humör? Vadå humör?! Folk brukar beskriva mig som glad, så jag antar att det är det som gäller? Eller?
-Vänster eller högerhänt? Höger.
-Några syskon? Bror. Kristoffer, 25. Och tjejerna som jag har växt upp med såklart.
-Långt eller kort hår? På mig själv: nånstans mittemellan.
-Har du någonsin blivit kysst? O ja.
-Har du kysst någon du inte känner? Jadå.
-Ätit sushi? Provade en gång på Öland, och det var ingen höjdare, men ska prova "på riktigt" nån gång.
-Stått på scen? Haha, ja. Bland annat två olika gånger i pyjamas.
-Kallt eller varmt? Dricker kallt och äter varmt.
-Regn eller snö? Regn! Snö om den inte ligger på vägarna och är i vägen.
-Spets eller satin? Spets.
-Ull eller bomull? Bomull.
-Årstid? Älskar alla utom vintern!
-Svär du för mycket? Jag vet inte. Kommer aldrig aldrig ihåg när jag svär. Men när jag gör det är det för att förstärka vad det är jag säger och tycker.
-Hur är vädret just nu? Grått.
-Vad gör dig glad? Oväntade sms/samtal, människor i allmänhet och vänner/familj i synnerhet. Musik.
-Vill du gifta dig? Gärna om jag hittade nåt passade objekt att gifta mig med.
-Vill du ha barn? Gärna om jag hittar nåt passade objekt att skaffa barn med.
-Vad ska dom heta? Det svänger lite titt som tätt. Men jag tycker Aaron är coolt, och Plum  gillar jag också, men det tycker alla andra är jättefult, haha.
-Dricker helst? Ibland får jag ett extremt sug efter mjölk. Annars: vatten och sprit i alla möjliga former.
-Parfym? Äger alldeles alldeles för många! Men Narsico Rodriguez "For her" är en favorit.
-Film? Amelie från Montmartre, Big fish, Minority report, Shakespeare in love, American beauty.
-När grät du senast? För kanske en och en halv vecka sen när jag lyssnade på "Candle in the wind", gråter alltid när jag hör den.
-När skrattade du senast? Idag när pappa och jag skulle byta lampa i mitt rum och försökte göra inbrott i min lampkupa som är barnsäker.. och tydligen vuxensäker också!
-Är du kär? Nej. Men jag är typ kär i saker hela tiden.
-Föredrar du att vara singel? Jag vet inte.
-Hur tidigt stiger du upp? Väldigt olika, men idag hade jag diabetskänning och hoppade upp när kl ringde vid nio.
-Favoritserie? Sex and the city, no doubt.
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
-Vad längtar du efter mest just nu? Liza. Hon är ju en vem men skitsamma!
-Estetisk eller matematisk? Estetisk, utan tvekan.
-Vanilj eller Choklad? Vaniljglass med chokladsås!
-Har du piercing? Nej.
-Har du tatuering? Nej, har funderat på det, men skulle aldrig våga. Tror inte riktigt det skulle passa mig heller.
-Beroende av? Skor, vänner/familj, musik och tidningar.
-Har du bra minne? När det gäller människor och namn eller musik: superbra. Annars: nej nej.
-Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Äger ingen nyckelknippa!
-Vilken svordom använder du mest? jävla (i meningar)
-Kan du vissla? Ja, men det låter ungefär lika bra som när jag sjunger..
-Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Svenska.
-Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? En skön utstrålning och positiv inställning.
-Husdjur? Har inga. Men gärna en mops om jag hade tid och ork.
-Morgon eller kväll? Kväll.
-Är otrohet förlåtligt? Jag vet inte. Kanske beroende på omständigheter, men egentligen inte.
-Guld eller Silver? Använde bara guld när jag var yngre, men nu är använder jag båda.
-Jordgubb eller Hallon? Oj vad svårt! Båda?
-Hav eller Sjö? Hav. Saltvatten!
-Nyår eller Midsommar? Jag tycker båda är överskattade, haha. Men nyår. Nytt år, ny start.
-Vilken film kan du alla replikerna till? Sex and the city-boxen ligger bra till, men det är ju ingen film. Min favoritfilm är fransk och jag kan inte franska...
-Vilken är din favoritfrukt? Ett hårt päron! Körsbär. Plommon.
-Lyssnar på? Vänner och musik.
-Framtidsyrke? Nåt som gör mig lycklig. Och förhoppningsvis rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback