Inget vettigt.

Kvällen har gått åt till hängande i min källare tillsammans med mina kära vänner Karla, Emma och J...

Jag står och hackar morötter och gurka i köket, J och Karla kollar på lägenhetsannonser vid datorn i mitt rum. Telefonen ringer, jag svarar. Kliver in i mitt rum;
"Karlsson, det är till dig! Din mamma."
Både J och Karla tittar på mig innan det slår mig att båda heter Karlsson/Carlsson.

Vi glodde på DH, eller egentligen gjorde vi inte det för vi hade för mycket både viktigt och meningslöst att säga, mina flickor och jag. Det pratades minnen, män, blodtörstiga hundar och Robin Hood.

Jag har gått dubbelvikt runt golfbanan, J och jag skrattade så tårarna rann och vi störde nog x antal golfare. Snart bär det av till Oslo igen, och jag längtar faktiskt!

Varför är vägen alltid så jävla kort när man vill att den ska va lång och tvärtom?
Mitt hår har varit jättejätte lockligt idag.
J: "Vilket lockigt hår du har!!"
Emma: "Det är ju inte lockligt, det är ju rufsigt!"
Tack för den!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback