Musik av världsklass a'la Ulla.

Gå in på youtube. Sök på "Kevin Michael" och lyssna på "If I ain't got you".

Är du lat gör jag jobbet åt dig:
http://www.youtube.com/watch?v=gkdVB231yOI

Holy shit! Vilken jävla dunder-kanonbra låt.
Det är så tiden stannar i 4 min och 19 sek, som att hela livet bara byter bana och jag känner mig både lättad och samtidigt helt förkrossad och jag vill bara gråta av både glädje och .... nåt annat. Musik får mig väldigt ofta att gråta faktiskt, av olika anledningar..

Spana in karln, vilket toppbloss!


Emma och jag var som sagt nere på Meddo ikväll, och sen gick vi hem.
På väg hem mötte vi en tant som var ute och gick med en katt i koppel. Jag hälsar först, sen börjar hon prata massor och förklarar varför hon har katten i koppel, pratar om sitt torp och hej och hå. Emma och jag lyssnar och jag svarar lite. När vi har gått en bit börjar vi skratta för det var så konsigt hela grejen. Hon bara pratade och pratade och pratade.
"Men du kände väl henne?!" frågade Emma och jag förklarade att jag aldrig sett människan. Det var lite werid, haha.

Vi hamnade i Emmas kök efter att ha slirat runt i slasket på gatorna på väg hem. Där började vi prata om frukostvanor.
Jag kom på att i mellanstadiet åt jag under en period åt en extremt konstig frukost. Blåbärsoppa med Kellogs Special K, äpple och banan.
Emma å sin sida drack ett glas o'boy, åt två ljusa rostade mackor, en med marmelad och en med ost.
"Du skulle ju lika gärna ha kunnat äta en skål med socker!" som jag sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback