Listan - de senaste dagarna.

Saker jag lyckats med sen sist:

1. Kommer och cyklar i värsta nerförsbacken på väg till bussen.. Hinner tänka typ: "Nu är det klippt!" sen ligger jag som en pannkaka på marken och kravlar och har pajat både farmors minkhandskar och mina jeans. (Upptäckte senare att jag hade ett köttigt sår på knät också, haha!) Vilket jävla klantarsel!

2. Gjorde en liten och tror det var tio stora kransar hos Lilian igår.. Ska dit alldeles strax också och göra några till innan jag tar 30-bussen till stan och fortsätter jobba där..

3. Plockade upp all min tvätt igår..
Jag: "Hur i helvete kan jag säga att jag aldrig har nåt att ha på mig?! Kolla det här BERGET med kläder!!"
Pappa: "Men så är det ju alltid med fruntimmer!"
Jag: "Jo, för jag antar att det aldrig har hänt dig?!"
Pappa: "Aldrig!"

4. Kär igen.
http://www.youtube.com/watch?v=uL-Kpj9kQf8&feature=related
Kolla vid 00.57 typ, Marias skor. Så mycket Ulla!

5. Min bror och jag sitter och konverserar.
U: "Jag har sjukt ont i en muskel här (pekar bak nånstans på sidan av ryggen)... visste inte ens att man hade en muskel där!"
K: "Nej, du har ju inga muskler så du har väl ingen där!"

6. Köpt min första julklapp, till min moster... Yes! Äntligen igång med det....
Sen kommer nästa grej... vad ska jag önska mig?
Skojar bara, haha! Älskar att skriva önskelista, det kan jag göra i flera timmar och ju mer jag har på den desto roligare blir det för då har jag ingen aning om vilka av sakerna som jag kommer få!

7. Drömde en konstig dröm inatt. Både totalt fantastisk och helt vidrig.
Min bror skulle iväg nånstans och vi var i stan, J och jag sprang runt inne på Indiska och J provade kläder och jag var på övervåningen där dom hade en bar med en massa spelmaskiner (såg på Insider igår).
Kristoffer var stressad, J var det verkligen inte och jag drack drinkar.
Sen kom Emma och vi gick på stan och träffade en massa coolingar och dansade vid en gatumusikant.
Johanna tappade bort sin mobil, och så sprang vi och hamnade vid ett parkeringshus ute på vischan nånstans i Östeuropa...

En miljard pussar&kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback