Kära vänner...

... snart snart snart! Snart är det fredag och jag längtar ihjäl mig.
Pratade med Kine idag och hon var ute och shoppade (ringer alla till mig när dom springer i affärer? Haha!) och jag tror inte jag fick ur mig ett vettigt ord... det bara pirrade i magen och jag skrek och höll på och töntade mig. Kunde inte behärska mig riktigt.
Kine och jag har iaf en deal, vi ska inte sova eller springa iväg och försvinna.
"Men när ska vi sova då?! Vi kan ju inte va vakna två dygn?!"
Det ordnar sig. Vi får ta en powernap nån gång!

Imorn kommer Jacky. 14.10. Jag kommer stå och vänta! Ska bli otroligt roligt faktiskt. Och vi bjuder nog upp med en liten (?) utgång i Lkpg innan vi drar vidare mot Stockholm och sen ut på havet.

För tillfället håller jag på och provar kläder till höger och vänster, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig, hur mycket och jag får ju inte med mig så jättemycket i den väskan jag ska ha... Jobbigt värre. OCH SKORNA?! Hur ska jag göra? Vilka ska få äran att följa med?!

Jag missade ju Ruben på tv!! Dåligt av mig, lovade att jag ska titta på det på söndag. Tv6 kl 18.30, bäst jag skriver det här så jag inte glömmer....

T1. Tänker på dig, saknar dig, älskar dig. Jag kommer snart!

Kära vänner, gamla, nya, kända & okända! Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback