All I ever wanted was to love you...

Tjipp och hej och tjong i medaljongen. (En gubbe sa "Hejsan svejsan!" till mig idag och då sa jag att det var evigheter nån sa så till mig, och det är ju ett väldigt roligt sätt att hälsa på. Men jag tycker att hejsan (utan svejsan) är typ det fulaste man kan säga.)

Hur beter sig folk nuförtiden?
Hjärtan krossas som på löpande band och det händer saker som gör att det skiter sig och spricker till höger och vänster..  visst, that's life men nånstans måste man väl ändå dra gränsen?!
Idag har jag haft två riktigt nära vänner som varit ledsna och båda smällarna var totalt obefogade och kom som en blixt från klar himmel.

Carro och jag gick och käkade på La Scala (riktigt otippat, men very kul!) och drack rödvin kl fyra på eftermiddagen. Mer sånt!
Vi träffade Karla sen också (åh, jag känner mig som världens dåligaste människa!), hade inte sett henne på.. vad kom vi fram till?... två månader! K-A-T-A-S-T-R-O-F!

Imorn blir det raka spåret till Lilian och flowers för hela slanten!
Right now blir det raka spåret till huset bredvid, och Harry Potter för hela slanten! Vi såg lite mer än halva första filmen igår (att barn ser den, var ju sjukt läskig på flera ställen!!) och ikväll blir det resten!

Kärlek och fred till er alla...
 men idag mest till Liza, för jag saknar dig... nåt fruktansvärt! Kan det inte bli 18:e dec nu?!

Kommentarer
Postat av: Charming man.

Ha en bra kväll!

Postat av: Fridah

:):)

2007-11-28 @ 20:28:10
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fridah

** höhö :D wiie

2007-11-29 @ 19:00:54
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback