Partygirl?!

Jobbat idag, oh vad jag har jobbat! Vattnat, prismærkt, sålt och packat in. Sopat. Plockat. Kollat på frøn till øgonen rullade. Vad jag ær duktig (flink!)! Måste ju skriva det till mig sjælv nær ingen annan gør det, haha!

Karin (som fortfarande ær værldens coolaste medelåldersmænniska) skulle bestælla steuder.. eh.. vad heter det på svenska?!.. fleråriga væxter! Hon satt vid datorn nær jag kom in, och så frågade jag om det fanns nån som hette Ulrika. Så lovade hon att kolla och bestælla den om det fanns. Efter typ en kvart kommer hon ut och sæger att det tyværr inte fanns nån, men att hon bestællde en som hette "Partygirl", och sa att det var før mig, att det var jag som var festtjejen! Ska bli kul att se hur den ser ut nær den kommer!
Veronica och jag høll på och busade idag. Jag sa att man måste døpa allting man har. Vi stod och skulle precis æta mackor och så sa jag: "Den hær mackan heter Mackan, alltså Marcus!". Sen døpte vi toastern till Sigge, upphængningspinnen till Uffe och... ja, så fortsatte det.

Jessan fick førresten tårtan som Emma och jag krånglade med i 20 år igår. Jag slår vad om att det vad om det var var værldens finaste tårta, till værldens finaste Jessan! Hon ær 21 nu, kære tid! Snart ær jag dær också... nær børjar man få rynkor?!

Och så fick jag sms av Helena idag, hur kul som helst! Hon kommer hit till Oslo imorn, och vi har inte træffats sen reunion i november, hoppas vi hinner ses en svæng!

Pappa & Sus ær fortfarande på Mallis, har inte hørt nåt från dom, men... nu ær jag officiellt svart(sjuk). Men jag antar att dom ær svartare (solbrænda).

Nu tog batteriet i min ipod slut, fy fan, jag hatar nær det hænder. Værlden ær så mycket trevligare nær man får lyssna på musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback