Monster

Smeknamnen bara rullar in hær i Oslo. På jobbet blev det nya igår:
Veronica kallade Lina før Linschen, och då børjade jag kalla henne før Grinschen istællet. Jag fick heta Hulken før jag hela tiden sæger att jag kommer va lika musklig som Hulken nær jag slutar før jag bær så mycket jord och shit. Vi funderade ett tag på Veronicas namn. Eftersom Erik och Øyvind kallar henne før Gunilla (dom tycker tydligen att det ær værldens svenskaste namn...øhh?) så blev det Godzilla!

Ikvæll kommer Emmas mamma och mormor hit! Ska bli så skønt att se dom, att se nån hemifrån och høra lite østgøtska, haha.... Melissa, Emmas mormor ær værldens gulligaste tant, hur mysig som helst. Och Zora ær som en mor før mig!

Hittade precis nån typ av ... eh... några kapitel som jag skrev till en bok som aldrig blev skriven... i min inbox på mailen. Det var så sjukt att læsa det nu, kændes så avlægset... måste ha skrivit det før ett och ett halvt år sen. Jag saknar att skriva, gør det aldrig som jag gjorde då, nær jag gick i skolan. Och læser fan inget heller, nu kan jag ju inte ens læsa tidningar!

Klart slut - varulvstjut! (som Bert skulle ha sagt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback