Ett liv i panik med regelbundna skrattattacker.

Sorry Emma! Missade att skriva ditt chips-namn igår. Terje. Tråkiga Terje! Så, nu var det avklarat.

Idag fick jag skolka från jobbet (med tillstånd, haha) før jag hade glømt læmna in skattepapper på adecco och utan skattepapper... no løn. Utan løn - ingen shopping. J och jag gick precis en svæng på stan, och jag svær: jag håller på att bli galen! Vill køpa allt!! Precis varenda fucking jævla grej. Fick syn på værldens fulaste skor, och provade. Då blev dom helt pløtsligt værldens coolaste skor, och jag bara måste ha dom! Trodde verkligen inte jag var så sjukt mycket materialist, men det ær jag tydligen! Tur att jag inte provade nåt idag, fick næstan en ångestattack nær jag føljde med J nær hon skulle prova....

Vi satt hemma hos Emma & Linda nån dag.
"Så kan det gå nær inte møssan ær på!" sæger Emma.
"Studentmøssan?!" frågar jag
"... på snoppen?!" frågar J.

Igårkvæll skulle vi hyra film. Emma och Linda traskar ivæg till seveneleven. Dom andra hade suttit i typ en timme och retat mig och sagt att dom skulle hyra skræckfilm, vilket jag ær lite smått allergisk mot.
(Kunde inte sova på tre veckor efter att jag sett omslaget till "Dockan 2" nær jag gick i femman. Nær vi hade sett "Besatt" på bio satt jag uppe hela nætterna och lyssnade på Tintin på datorn før att koncentrera mig på nåt annat æn en tjej som førvandlats till ett skrikande æckel-monster!) Men så kom dom hem... med en skræckis! "Silent hill". Bevare mig. Jag lovar, jag satt och hoppade som en jojo i soffan, gømde mig under filten, høll før øronen, nynnade på "Stockholm i mitt hjærta"... ær så lættskræmd att det borde va olagligt.
Iaf, jag "såg" klart filmen, var ju tvungen att se hur det slutade... Usch.
Och vet ni vad det bæsta ær?! Inte en ænda mardrøm på hela natten! Jag kanske har blivit botad..?

Idag skulle jag svara i telefon på jobbet.
"Ulrika"
"..........." Tyst i luren.
Scott som står bredvid bara glor på mig och så slår det mig att jag ær på jobbet.
"Ehh... haha, ehh.. jag menar: hej! ... Du har kommit till Bogrønt Nordstrand!"

Nu sitter jag hær och luktar som en grape-frukt. Hur gott som helst. J och jag var nyss på Body shop och jag smørjde in mig med nåt... Mmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback