Världens roligaste sida!

V?rldens roligaste sida!

Kolla in
www.hel-looks.com. Min nya favorit, så sjukt kul! Har suttit och glott igenom alla outfits nu... och det finns ju faktiskt några finländare som är skitcoola! Undrar om det finns nån svensk motsvarighet?

Så vad händer?
. Torsdag och lördag körde vi järnet! Igen. Jobbade både fredag och söndag, men jag antar att jag har blivit härdad, haha. Det var kul både tors och lör, mycket folk, bra musik och roligt sällskap. Mycket nöjd, alltså! När vi skulle gå hem i lördags var Jessan totalt försvunnen, J var också borta och återstod gjorde fröken Carro och jag. Jag har för mig att hon hade sjukt ont i fötterna? Eller så var det jag som hade det... eh.. minnet är kort, mina vänner! Iaf, vi gick i slow-motion från Platå och bort mot Burger King, där det var årtiondets kö, så vi fortsatte bort mot dom där två kebab-husvagnarna! Väl där kastade nåt pucko en tändare rakt i Carros face, varpå han sprang iväg och hans kompisar som stod bakom oss i kön, började tjata och tjata om att Carro var sur, fast hon inte alls var det! Dom föll på i säkert tio min och tillslut lackade jag ur (händer aaaaldrig) och sa "Men för helvete! Håll käften nu, hon är ju inte sur men man blir ju sur som ni håller på och tjatar!". Carro bara skrattade, och sa att hon var stolt över mig för jag sa ifrån, jag brukar aldrig bli sur annars.
Efter det höll dom käften. Carro och jag köpte pommes med räksallad, och drev med han gubben i husvagnen, han var asskön. Numera heter pommes med räksallad "Carro och Ullas special"där. På nåt konsigt sätt fick vi även reda på att det skulle gå att spela in porrfilmer i den där lilla kebab-husvagnen! I say no more!
. Var på sjukhuset igår och checkade läget med diabetesen. Det var helt ok, eller helt ok kanske är att ta i, hbac:t var lite högt men jag hade väntat mig bra mycket högre. Det var 8.3, och borde legat nånstans mellan sex och sju. (För den som är lite oinsatt: hbac är ett medelvärde av blodsockerkurvan under en treveckorsperiod,) Fick en ny blodsockermätare, som är min nya favvo-pryl. Värsta hightech och smidig, ganska snygg med faktiskt!
. J och jag sticker snart till Oslo. Vi ska bo med två norska grabbar i ett rum som är typ 6-7 kvadrat. Eller alltså, det där lät sjukt. Killarna ska inte bo i vårt rum, haha. Men i samma lägenhet. En av dom skrev till mig att rummet är sjukt litet, men då skrev jag att vi är väldigt kreativa och att det kommer lösa sig. Vi får väl hänga upp saker i taket och sova ovanpå varandra eller nåt....

Ses hörs syns. Snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback