Tandpetare... någon?

Inge som råkar ha två tandpetare att låna ut? Lovar och lämna tillbaka dom... ska bara ha dom till att hålla upp ögonen... Är trött. Fast jag borde va pigg! Lovely weather! Sol och inga  moln och sol. Har hunnit med två promenader, och hade jag fått med mig nån hade det säkert blivit tio!
 
J har lovat att bjuda mig på hallonpaj! Efter det ska jag tjata med henne ut! Eller hon har väl snarare redan gått med på det.

Jag måste börja läsa, har inga ord kvar. Hatar det.
Idag när vi var ute och gick hade Emma inga ord kvar... hon kunde lite som inte uttrycka sig på ett vettigt sätt. Men jag sa hela tiden "Jag förstår." Och det gjorde jag också, hon behövde inte förklara.

Förresten så ska jag flytta till Oslo, om jag inte redan skrivit det. J och jag pyser sista helgen i mars... och stannar troligtvis hela sommarn. Sen kommer Emma och Linda också. Morsomt!
Längtar efter lite fart, nytt folk och ett annorlunda liv. Snart. Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback