Nothing.

Nothing.

Hej.
Har egentligen inget viktigt (eller oviktigt) att rapportera... En bild från i lördags, innan det gick utför eller vad vi ska säga...
Från vänster: jag själv, Liza och J.

Idag har jag bjudit Emma på lax. Vi brukar alltid skoja om Zora, Emmas mamma har en restaurang, för jag äter alltid när jag är hos dom. Och Zora gör så underbart god mat att det är som att äta på restaurang! Det är min favoritrestaurang i hela stan!
Men idag åt iaf Emma på Ullas kök. Och hon verkade nöjd med resultatet.... puh. 5 stjärnor i den där franska guiden, haha.

Vidare så diskuterade Emma, Kristoffer och jag uttryck som man säger när man är gammal. Vi kom på två riktigt bra: "Det är ju en dag imorn också.." - det skulle aldrig en ung och pigg människa säga! Och "Det är väl dags att tänka på refrängen!". Också typiskt. Skriv en kommentar om ni har nåt mer kul!

Nu är det väl dags att tänka på refrängen, haha. Emma, J och jag ska ut och gå om en timme. Och jag känner att jag behöver en powernap. Damn I'm old!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback