The girls of Klövervägen.

The girls of Klövervägen.
Karla, Ulla, Frida, Emma & J.

Kom precis från Karla, eller snarare från Håkan och Gerda, eftesom Karla flyttade hemifrån för cirkus 100 år sen. Men, iaf. Kolla kortet! Jag vill nästan gråta när jag ser det, det känns så konstigt... Så stora vi har blivit! Allihopa. Tjejerna från Klövervägen, det är vi det.

Just nu känns det som jag ska sprängas vilken sekund som helst. Gerda är bra på att få en att äta, kan jag lova! Jimmy, Karla, Håkan, Gerda och jag käkade medelhavspasta.. Det var länge sen det var så. Förr satt jag där uppe vid deras köksbord i princip varje kväll och åt. Varje gång jag inte gillade maten hemma var det bara att traska till Karla, huset till vänster, eller Emma, huset till höger, eller J & Frida, högst upp på gatan och käka där. Det var tider det!

När vi hade ätit klart började Karla och jag prata om hennes naglar, som hon sa ser ut som dasslock. Så dasslock är vårt nya ord, nytt i Ulla&Karlas konstiga ord- och meningslista.
Sedan tidigare har vi bland annat:
Nalle Hood. (Min förstjänst, jag råkade säga Nalle Hood istället för Nalle Puh på Öland, det ska sägas fort och med känsla)
Håkan på taket. (Jag igen. Råkade säga Håkan på taket istället för Karlsson på taket, och Karlas pappa heter ju Håkan Karlsson... blandade ihop det lite.)
Tajda. (Karlas. Hon skrev det till mig på msn en gång när hon skulle skriva hejdå)
"Här luktar det thailändsk hora!" (Karla sa det en gång när hon letade efter nåt i ett skåp hemma hos mig och fick tag i nån thailänsk krydda)

Karla började iscensätta samlag med sina student-gosedjur samtidigt som hon sjöng: "Sjung om studentens lyckliga dag". Hon är inte riktigt normal, jag vet... Haha.

Kommentarer
Postat av: Karla

Här luktar det thailänsk hora... mohaaa..
nee jag vet jag är inte normal någonstanns.. !!
Älskar dig.. Puss Karla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback