Slutrapport 070616.

Börja läsa inlägget neranför om du inte redan gjort det...

Håkan sitter i sin stol och sover, fråga mig inte hur karln lyckas!
Innan han gav upp sjöng han den där bikinilåten, ni vet?... på finska. Det var en riktig höjdare! Vi hann även med en hetsig diskution om bilskatter, jag blev tvingad att hitta texten till "När knoppar brister" och hittade en av ljudinspelning av Karin Boye herself! Nån hade ätit upp jul-bananerna för Håkan och alla Susens popcorn ligger på golvet. Etta inte dammsuga där imorn, som man skulle ha sagt om man gick i lågstadiet.
Jag fick höra Norge-historier oavbrutet i en halvtimme innan Håkan säger:
"Men Ulla, du kan ju inte bo i Norge! Tänk när du kommer och går på Ströget..."
"Ströget ligger i Köpenhamn!"

Tack för idag. Nu ska jag svara på sms och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback