Bajsvæder...

...som har resulterat i nåt som inte kænns speciellt roligt!
Jag ær værldens størsta klant, det ær iaf bevisat nu. Får væl diplomet vilken dag som helst!

Det har regnat hela dagen idag, från det att jag kom till Ljabru och tills det att jag kom hem. Har gått runt i stora røda regnklæder, gummistøvlar med hål i och eftersom det regnade var det inget folk som handlade.. Veronica skickade ivæg mig till Ica før att jag skulle panta burkar och køpa godis och tvål før pengarna.
Jag får før mig att jag ska ta med min mobil, stoppar den i fickan, går ut, in igen och slænger ner min ipod i den andra fickan. Hinner precis ut från butiken innan det børjar vibrera utav bara fan i mobil-fickan. Fiskar upp den, och upptæcker att fickan ær full av vatten. Dubbel-skit. Kænner i den andra fickan, och ipoden badar dær i också. Springer in tillbaka till Veronica och Karin i panik, och førsøker få i liv i nåt. Mobilen ær stendød. Ipoden funkar, men lægger av efter nån minut. Vad fan gør man?! Utan mobil blir man ju handikappad-light och utan min ipod blir jag gravt handikapad.

Nu ligger båda sakerna på tork hemma, hoppas nån av dom repar sig. Som jag sagt till alla jag pratat med, ok om nån av dom går sønder, men båda kænns lite surt... Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback