Andra gången idag...

... blev lite rastløs hemma och bestæmde mig før att gå hit. Fick lite flashbacks hemifrån. Jag brukar alltid gå ut och gå på kvællarna hemma och innan brukar jag alltid sitta ensam hemma precis som idag...

Åt værldens godaste pæron på vægen hit. Kom att tænka på høgstadiet dær jag fick gratis festis (diabetiker, ni vet) och smugglade ut typ tre stycken varje dag till alla andra. Mer, mer-festis. Jessan ær en apelsin-mer-mænniska, Carro ær en pæron. Jag ær nånstans mittemellan, tycker om båda...

Om någon nån gång får før sig att gøra en film om mitt liv (nær jag typ har fått Nobelpriset i valfri kategori eller bara blivit erkænd før nåt bra...ehm) så har jag kommit på vilken låt som skulle va soundtrack. Paolo Nutini "New shoes". Den ær så mycket jag att det ær knæppt.

Spana in refrængen:
"Hey, I put some new shoes on and suddenly everything is right
I said hey, I put some new shoes on and everybody's smiling
It's so inviting
Oh, short on money
but long on time
Slowly strolling in the sweet sunshine
And I'm running late
And I don't need an excuse
'Cause I'm wearing my brand new shoes"

Klockren ju! Och Skor kan man ju aldrig ha før många av, som jag brukar sæga.

Nu ska jag trippa hem igen!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback