........

Har hørt rykten om att dom håller på och målar om huset hemma. Ska tydligen bli grått, låter ju glatt. Tidigare har det varit ljusgrått och nu ska det bli mørkare. Blir nog bra. Tur att jag inte ær hemma før jag hade sækert haft en massa onødiga invændningar, haha.

Har fått værldens konstigaste uppdrag från Adecco. Ska ringa till vinmonopolet (systembolaget) och bestælla vin som jag sedan ska skicka tillbaka. Kolla servicen, ska bli kul!

Drømde en massa konstigt inatt. Bland annat om min gamla fantastiska høgstadieklass och att vi var i simhallen och satt och gungade på den grøna långa "inte så høga"-trampolinen.
Simhallen saknar jag verkligen ibland, eller kanske snarare simningen. Att lyckas få till en perfekt rygg-vændning... simma en kilometer crawl utan ben ... eller att slå handen i kaklet efter två 25:or fjæril... det var tider!

På tal om motion så blir det med all sækerhet en utgång på lørdag, førfest at mi casa.

J's och min sæng har satt sin sista potatis, kan man sæga. Ingen luft i den, den ær platt. Henrik høll på att garva ihjæl sig nær jag visade honom idag.

Igår lyckades jag gråta endast med mitt høgra øga, hur gør man det?! Jag har inte fått till det nån gång innan. Satt i fønstret hemma hos Linda med føtterna på elementet och børjade tænka på att åka hem, kommer bli asjobbigt. Så många underbara mænnsikor jag træffat hær. Karin, som jag jobbade med på Nordstrand tænkte jag speciellt på. Vilken førebild, vilken kvinna. Vi tryckte om Regina Spektor 20 gånger och jag bara græt. Åtvidaberg har aldrig kænts varken så avlægset eller tråkigt. Men det ska bli skønt att komma hem också. Saknar mina babes!

Nu ska jag traska ivæg och køpa choklad till Linda!
PUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback