Utarbetad men sjukt nöjd.

Long time no see.. Hoppas ni mår bra allihopa. Själv mår jag kanon, hur bra som helst. Har gått runt med ett extremt lyckorus hela dagen.
För övrigt har jag väl praktiskt taget jobbat ihjäl mig. Varje dag sen i fredags (lite ovan kanske? Haha.) Ute i lördags och började jobba klockan sju i söndags, fortfarande onykter. Men det gick bra, ingen märkte nåt och jag kände mig helt ok.

Carro och Jessan är i Thailand nu... åkte igår. Började nästa gråta när jag vinkade av dom, är så blödig. Skickade sms till dom förut, men jag vet inte om deras mobiler funkar.

Igårkväll åt jag lax och kollade på typ 100 avsnitt av OC. Jag är kär i Seth.
Och imorn bär det iväg till farmor, på cykeln. När jag pratade med henne idag sa hon att jag inte fick cykla, för det är så halt. "Du får gå med cykeln" sa hon och då sa jag att då är det väl smartare att lämna cykeln hemma och bara gå? Farmor är en roligt konstig kvinna, verkligen. Lever kvar på 1930-talet till viss del.

Just nu är jag så sjukt sugen på en apelsin! Och vi har inga... dåligt dåligt.

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback