Nytt år... nytt kusinbarn!

Nytt år... nytt kusinbarn!

En bild från nyår. Precis vid tolvslaget tog jag den. Inte världens bästa väder, som ni ser!

Vaknade upp i Göteborg imorse också. Pappa ringde på hotelltelefonen som har världens vidrigaste signal. Värre än hon som sjöng så illa i Idol.
Efter frukosten checkade vi ut och drog ner på stan. Jag var på jakt efter en snowboardjacka. Efter några timmar hittade jag en asbra. Eller jag vet ju inte om den är asbra än, för jag hade ju inte åkt i den än, men jag tror att den blir asbra!
Klart roligaste skylten i Göteborg såg vi också. "En gång kamera" Jag antar att dom sålde engångskameror.

Vi fikade precis vid Saluhallen och på fiket hade dom världens fränaste tapet! Typ grå med lite slingriga grejer och nåt som såg ut som halva hallon.

Vi började åka hem ganska tidigt, klockan var kanske ett eller nåt. Kristoffer skulle ju till E-tuna och allt.

Jag skickade ett sms till min kusin idag och frågade om hon blivit moster, för hennes storebror skulle fått barn på nyårsafton. Det visade sig att barnet hade kommit ut den 29:e, hon ska heta Alice. Ska bli så kul att få se henne sen! Nu har jag tre kusinbarn, Alex, Klara och Alice. Om typ ett halvår kommer ett till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback