Hoppla!

Hoppla!

Dagens bild är lite av en favorit måste jag säga! Micke (lärare) står på ett skåp och kör järnet på boogie night. Så ska han gå ner, och skåpet är fullt av vinglas... som också åker ner... i golvet. Helt tokigt, och roligt på samma gång!

För övrigt är livet skit, haha. Det snöar ute (jag pallar inte snö nu! Vill ha vår!) och jag är förskyld.
Men i torsdags var det andra bullar. Fylla med Liza och Jessan. Käre tid, vad hände egentligen? Allt och ingenting, men roligt var det! Går dock inte att jämföra med Frankrike, men det är ju inte riktigt rättvist att jämföra! Jessan och jag var båda på toppenhumör när vi gick till Liza, och sen var det askul hela kvällen!

Ska jobba imorn, börjar vid 7. Måste åka från Åtvid med en buss vid 05.20 ungefär. För tidigt. Usch. Men det ordnar sig... Bara inte snön ligger kvar! Funderar starkt på att ta fram hårtorken och gå ut och blåsa lite varmluft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback