Full fart.... vuxen?!

89850-15

Haha! Här ligger jag och ... hostar! Men jag är liksom inte målet med den här bilden, utan det är min resväska.. Som på bilden snarare ser ut som en hög med kläder. Liza tog bilden ... en morgon, tror jag. Hoppas jag! På grund av all alkoholhaltig dricka jag fick i mig kan det lika gärna va eftermiddag. Who knows?
Det är blir nog näst-näst-sista bilden från resan. Jag har två riktigt bra kvar.

Idag har det varit full rulle. Har varit och styrt två gånger nere vid arbetsförmedligen. Eller, jag skulle ner och lämna en massa papper på arbetsförmedligen, men dum som jag är tänkte jag inte på att dom har lunch-stängt. Var inne på Bettans (blomaffär jag har jobbat på) och hämtade papper, och när jag såg att det var stängt var det bara att åka hem igen.

Väl hemma pratade jag i telefon med Anna, som skulle fixa papper från när jag jobbade i simhallen. När jag pratat med henne fick jag värsta rycket och började hoppa och skrika "Jag är vuxen!". Vet inte var det kom ifrån, jag är ju inte vuxen.


Så kom jag iaf ner till arbetsförmedligen och fick prata med Anita, som är min handläggare, och ascool. "Det verkar va fart i dig, Ulrika" sa hon. Haha. Hon är rolig. Jag är varken vuxen eller speciellt fartig ju. Men det var kul att höra iaf, att man sänder ut nån typ av postiv energi.

Nu tänkte jag sätta mig och kolla på Bridget Jones, jag älskar den kvinnan. Och så ska jag skicka sms till Emma i Thailand. Jag älskar den kvinnan ännu mer!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kul att du har possetiv energi! :)och lycka till med det du håller på med :)

Kram Mimmi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback