Crazy!

Crazy!

Såhär ser folk ut i la France! Eller inte. Vissa gör det... iaf på boogie night. Världens sexigaste badbyxor ser vi till vänster!

För att återgå till Sverige. Jag och Fia åkte och fikade på Sandelius idag. Hon kom och hämtade mig eftersom jag är lite krasslig. Jättesnällt!
Jag käkade lax och nån slags vinäger-potatis. Mumma. Sen åt vi semla på det. Käre tid, höll på o sprängas.
Nånstans under semlan fick vi för oss att åka till Falerum och kolla på kläder. Eftersom Fia har både körkort och bil (till skillnad mot mig, som inte har nåt, haha) tog vi en sväng till Klädhuset.
"Tänk om det är strömavbrott" sa Fia på vägen. Sen tänkte vi inte mer på det. Men när vi kommer fram och har parkerat står det en gubbe som jobbar där utanför och säger att det är strömavbrott. Helt knäppt! Vi traskade in, det gick ju inte se nånting, för det finns ju inga fönster på den där byggnaden! Kolsvart.

Efter kanske 10 minuter klickade det till och varde ljus! Vi tog ett varv, hittade ingenting. Åkte hem igen. Men jag älskar sånt där. Bara sticka liksom. Inga beskymmer. Jag vill ha mer sånt. Spontanitet.

Tack för idag! Ny bild imorn, och det blir en höjdare, jag lovar!
/Ulrika Nilsson Åtvidaberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback