Sömnpiller, tack!

Kan inte sova... Och jag vet vad det beror på! Igårkväll innan schlagern så satt jag hos Håkan & Gerda och alla "vuxna" satt i köket, jag vid tv:n. Och vad var på tv? Jo "Det okända". Spökprogrammet ni vet! Spöken trollar bort min sömn, skulle man väl kunna säga. Jag ligger och vrider på mig och kliar mig själv i ögonen och hoppas på det bästa.

Så nu sitter jag här. Hittade en sida där man kan tjuvlyssna på Norah Jones nya. Måste köpa! Jag älskar Norah Jones. Första skivan påminner mig grymt mycket om när vi (Jessan, Carro, J och jag) var i Turkiet och satt på en helt fantastisk restaurang, den sista kvällen vi var där. Dom spelade Norah och jag köpte skivan det första jag gjorde när jag kom hem.

20 minuter i sex... Kanske ska göra ett nytt försök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback