Roligt sms, missat after-work och en liten barrunda.

Hola.

Sitter hemma i Åtvid. Ska dra till stan vilken minut som helst, Emma följer med också, lovely.
Har jobbat och jobbat och jobbat. Till 13 idag. Fick en bra rad så det flöt på kanonfint. Det är en liten söt gubbe som sitter i rullstol som man ska raka varje morgon. Och jag är inte så bra på det kan jag säga! Haha. Men det blir bättre och bättre och än har han faktiskt inte börjat blöda! Det värsta är att när man har på aftershave stinker man verkligen det hela dan, haha. Jag går runt och doftar herre, kan man säga!
Skulle egentligen ha följt med på after-work på Harrys, men jag var tvungen att åka till Åtvidaberg en sväng och missade bussen tillbaka.. tror alla Åtvids pensionärer var på banken just när jag kom... Stackars Matilda, som jag jobbar med, det blev i princip bara hon och en massa medelålders. Men dock väldigt coola medelålders, haha. Hade jättegärna följt med.

Jag pratade med Liza för ett tag sen. Hon hade tydligen fått ett jättegammalt sms av mig när hon var i Malmö. Hade skrivit typ "... jag ska inte gå ut förren juldan... bla bla bla". Hon hade ju såklart undrat! Juldan?! Det är ju 100 år dit. Men jag hade tydligen skickat det några dar innan jul förra året.

Och det stämmer verkligen inte att jag inte ska ut innan jul. Ikväll smäller det nämligen. Igen. Att jag aldrig lär mig av mina misstag, börjar jobba kl 07.00 imorn. Käre tid, hjälp mig. Men det ska bli trevligt. Kanske mest för att Emma är hemma, hon har ju inte varit med på ett tag.... Ses i dimman! Eller innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback