En gammal favorit!

En gammal favorit!

Jag satt precis och bläddrade igenom dom tusen ton reklam som vi fick i brevlådan imorse... Och gissa vad jag får se! I Hemglass reklambroshyr.... Dr Snuggles! Det var inte igår vill jag mena. Jag hade en videofilm med Dr Snuggles när jag var liten, och jag kommer ihåg att Karla och jag brukade sitta uppe hos henne och kolla på det.
Signaturmelodin ploppade upp i huvudet direkt "... Dr Snuggles, flyger till stjärnornas land... ". Hittade den på nån hemsida nu också, sjukt roligt att höra den igen!

För övrigt: utgång i lördags, (och i torsdags också om jag inte har skrivit det innan, kommer inte ihåg) full rulle skulle man väl kunna säga. Jävligt nice och lagom onyktert. Mycket folk, mycket snö (kallt kallt kallt om fötterna, dålig planering) och några oväntade kärleksförklaringar. Dessutom var jag ledig igår, hur skönt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback