Ögonen i kors och klackarna i taket!

Hej och hå! Vilken juldag det blev. Vi började dricka kl 18, var fulla kl 19, och sen gick det utför. Men roligt som fan var det, tro mig! Träffade många helt otroliga människor och det var kalas från början till slut!


Carro hade fixat ett alternativt julbord!


Kittan håller sig framme när det vankas paket!


Jess, Carro, Emmie, Emelie och jag dummar oss.


Carro & jag...


Jessan & jag.

.
Desto mindre roligt är det just nu. Maginfluensa är inte världens charmigaste smitta, om jag säger så. Har inte ätit på typ två dagar och skakar. Det säkraste tecknet på att jag är sjuk är att jag missar tangenterna när jag skriver, och det gör jag nu.
Min diabetes trivs nog inte så jättebra för tillfället heller!
Hoppas ni alla mår prima!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback