Mind sex+ in the city.


http://www.youtube.com/watch?v=HknIXOH0NXg   Grym.


image169

Oh, yes! Äntligen! Den 27 juni blir det svensk premiär!! Som jag längtat, när släpps biljetterna?!

.
J och jag konverserar på msn. Hon undrar vad jag gör. Jag skriver att jag äter knäcke. Hon skriver att det var jättelänge sen hon gjorde det. Jag skriver att jag gör det varje dag. Och det gör jag också. Äter aldrig vanligt bröd längre.
Idag fick jag till en riktig lyckad knäckemacka! Med pepparrotvisp (sjukt underskattat livsmedel!), salami, salladsärter och svartpeppar. Vanligtvis äter jag knäcke med ost, avokado, solroskärnor och aromatkrydda. Det funkar det också.

.
Idag blev jag så trött på mig själv, att jag har varit så oeffektiv på senaste tiden. Jobbat för mycket, inte hunnit eller orkat med nåt... Så kl 21 började jag städa.
Kristoff satt och kollade på det här eländet: http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70
(när han jobbade på Posten när han innan han började plugga körde dom tydligen morgongymnastik till det här på morgonen, snacka om konstig arbetsplats!)
 och jag höll på och sortera tidningar och torkade av alla mina hyllor och bytte lakan och grejer.
Innan jag skulle börja dammsuga hade pappa och Susanne gått och lagt sig, så jag får gå upp tidigt imorn och städa klart, innan jag åker till Lilian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback